7 סיבות למה לקנות מתקני חצר וריהוט לילדים

סיבות לקנות מתקני חצר

ילדים היום מבלים בממוצע רק חצי שעה ביום מחוץ לבית, לעומת ממוצע של שבע שעות שהם מבלים מול מסכים אלקטרונים. מדובר על תופעה רחבת היקף שהורים רבים מנסים לטפל בה בדרכים יצירתיות. לכולנו ברור שילדים צריכים לבלות מחוץ לבית, מחקרים אפילו מגבים זאת וגורסים שלפעילות אקטיבית מחוץ לבית יש חשיבות מכרעת בהתפתחות הילד. אנחנו בחנות המשחקים משחק ומחשבה מציעים מגוון של מתקני חצר וריהוט לילדים שירגש ויחדש לילדכם את חווית המשחק בחוץ. נוסף על כך, ריכזנו כמה מהיתרונות שיש למשחק במתקני חצר על ילדים.

מתקני חצר וריהוט לילדים הופכים את השהייה בחוץ לחוויה

בילוי בחיק הטבע הוא דבר מהנה. הריגושים שהטבע מציע לתינוקות הם מרובים ועוזרים לו ללמוד על העולם. השהות מחוץ לבית מפעילה חושים רבים אצל הילדים, החל בגירויים ויזואליים לפעוטות ועד משחק אקטיבי של ילדים גדולים יותר. אך לא תמיד יש לנו זמן לשחק עם הילדים בחוץ או לקחת אותם לטיול בחיק הטבע. לפעמים אנחנו צריכים להתפנות לעיסוקים אחרים, אך אנחנו בכל זאת רוצים שילדינו יוציאו אנרגיה וכאן נכנסים לתמונה מתקני חצר וריהוט לילדים. המתקנים האלו מהווים סביבה בטוחה ומוגנת עבור ילידנו להשתולל ולשחק, בעוד אנחנו יכולים להרשות לעצמנו שלא להיות נוכחים בכל רגע.

חשוב לנו להגיד שאם ילדכם קטנים, לא מומלץ להשאיר אותם לבד במתקני חצר שאפשר ליפול מהם. מומלץ להתייעץ עם מוכר בחנות משחקים בדבר הבטיחות של המתקן לפני שרוכשים אותו.

הריגושים שיש היום במכשירים האלקטרונים הם רבים. זה לא פשוט להתחרות במשחקים שיש באייפד או בתוכניות טלוויזיה, וילדים קטנים מחפשים ריגושים באופן קבוע. הוספה של נדנדה או בתים לחצר תסייע לילד לפתח את הדמיון שלו ולהמציא מיליון משחקים חדשים. אם אתם עדיין מתלבטים בנודע לצורך במתקני חציר וריהוט לילדים אז הרשו לנו להציג כמה מהסיבות שבגינן מומלץ להצטייד בריהוט שכזה.

7 סיבות למה לקנות מתקני חצר וריהוט לילדים

סיבות למה לקנות מתקני חצר וריהוט לילדים

שינה טובה יותר
ידוע לכל שילדים זקוקים לשינה כדי לצמוח ולהתפתח. הגוף שלהם זקוק למנוחה שבמהלכה מתרחש התהליך המופלא של גדילה. אבל בעוד המסכים גורמים לילד לערנות יתר, פעילות ומשחק מחוץ לבית מעייפים אותו ועוזרים לילדים לישון טוב יותר.

האוניברסיטה של החיים
פעילות מחוץ לבית היא הזדמנות מופלאה לגרות את החושים של הילדים. לא משנה מה הגיל של הילד, שהייה מחוץ לבית תבטיח שפע של גירויים והזדמנויות למידה עבור ילדכם.

ויטמין D
יש גם אספקטים בריאותיים מוכחים בשהייה מחוץ לבית. לא חייבים בהכרח לשחק במתקני חצר וריהוט לילדים, אפשר פשוט לשהות מחוץ לבית וליהנות מהיתרונות הרבים של המרחב הפתוח. ויטמין D הוא רק קצה המזלג של אותם יתרונות.

התפתחות בריאה יותר
אין מספיק מילים לתאר את החשיבות של משחק בחוץ להתפתחות הילד. מדובר על דרך לפתח יכולות מוטוריות, להרחיב את שדה הראייה של הילד, למנוע השמנת יתר, לחזק שרירים ובאופן כללי לעודד אורח חיים בריא יותר.

לקיחת סיכונים ואחריות
הסעיף הזה גורם לחלקנו להתכווץ, אבל ילדים צריכים ללמוד לקחת סיכונים ולפתח אחריות. הבחירה במתקני חצר וריהוט לילדים מסייעת לנו, ההורים, להבטיח סביבה מוגנת שבה הילד יוכל ללמוד לקחת סיכונים.

סוכן חיברות
תהליך החיברות של ילדים הוא קריטי להתפתחותם החברתית. משחק מחוץ לבית סביב מתקני חצר מעודד תהליכים אלו ומסייע לילד לפתח את היכולות הסוציאליות שלו.

דמיון וביטחון
עולמם הדמיוני של הילדים מפותח מאוד, אך משחק בחוץ סביב מתקנים עוזר לפתח את הדמיון עוד יותר על ידי הענקה של כלים ממשיים לילד להגשים את דמיונו. התוצאה היא לא רק דמיון עשיר ומפותח יותר, אלא גם ביטחון עצמי גבוה יותר.

יכולנו להמשיך לנצח עם עוד המון יתרונות וסיבות שיגרמו לכם לרוץ ולחפש אחר מתקני חצר לילדכם. בחנות המשחקים שלנו תוכלו למצוא את המגוון הגדול ביותר באזור ירושלים ולהתחדש בהמון הפתעות לילדכם. צרו איתנו קשר ונוכל לעזור לכם לבחור מההיצע את המשחק, או הרהיט, שיהיה מושלם בעבור ילדכם.

שתף:

You may also like

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
המשך קניה
0
לקוחות יקרים, כמה הודעות חשובות:)

משלוחים עד הבית לכל הארץ בעלות 35 ש"ח בלבד (משלוח חינם למזמינים החל מ 500 ש"ח)
אנו משתדלים לעשות הכל כדי לספק לכם את המשלוחים בזמן הקצר ביותר, אך בעקבות מצב החירום יתכנו עיכובים שלא בשליטתנו
חברתנו מרכינה ראש ומשתתפת בצער המשפחות שנפגעו באסון הנורא הזה. ומאחלת לכל המגוייסים לחזור הביתה בשלום.

דילוג לתוכן