מהם המשחקים המומלצים לילדים בני ?4

משחקים לילדים בני 4

לאחר פרסום המאמר הקודם שלנו על המשחקים המומלצים לגילאי 3, קיבלנו תגובות חיוביות כל כך שהבנו כי לנו הרבה ברירה אלא להמשיך ולכתוב מאמר על המשחקים המומלצים לגילאי 4. אומנם על הנייר נדמה כי אין הבדל ממשי בין המשחקים המומלצים לגילאי 3 ו-4, אך בפועל מדובר על הבדל של שמיים וארץ כיוון שהתפתחותו של הילד היא דינמית והאסקלציה שלה רבה. אז בלי להכביר במילים, קבלו כמה רעיונות למשחקים לילדים בני 4.

משחקים לילדים בני 4 שאי אפשר לטעות בהם כמתנה

את החלק הראשון של המאמר שלנו אנחנו רוצים דווקא להקדיש לכל אלו שרוצים להביא מתנה לילדים בני 4. ההורים של הילדים חיים איתם ביום יום, לכם הם כנראה כבר מודעים יותר לאתגרים המחשבתיים שיש לאתגר בהם את הילד. אבל כאשר אנחנו נדרשים להעניק מתנה לילד בן 4, בלי שיש לנו אחד כזה בבית, ישנה התרגשות אחרת כי מובן לכול שהילד כבר מבין את הקונספט של מתנות ולכן גם אצל נותני המתנה נרשמת התרגשות.

אז כמו שאפשר אולי להבין מהפסיקה הקודמת, ילדים בני 4 נמצאים בשלב שבו הם מפתחים את הדמיון שלהם. זהו השלב שבו כמה אבני לגו או דופלו חוברים להם יחדיו והופכים לרובוט משוכלל. משחקי הרכבה לילדים בני 4 יכולים לסייע רבות לילד לפתח את הדמיון שלו. הם מאפשרים לו לחבר יחדיו רכיבים שונים וליצור לעצמו עולם שלם שמבלי שהוא ישים לב לכך, יסייע לו להבין את המציאות טוב יותר. אך מעבר לתרומה שיש למשחקי ההרכבה בהתפתחות הילד, מדובר על משחק מהנה שכל ילד ישמח לקבל.

הזכרנו קודם את החברות הגדולות שמתעסקות במשחקי הרכבה לילדים בני 4, אך חשוב לנו גם לציין ולהדגיש ששווה להוסיף לילד עוד אבני הרכבה מחומרי גלם שונים. החברות הגדולות מייצרות בעיקר אבני פלסטיק, אך כדי לעודד את הילד להמשיך ולפתח את החישה שלו חשוב שנביא לו אבני הרכבה העשויים גם מעץ. אחד מהמשחקים המומלצים והפופולריים ביותר הוא כמובן הסטיקס המפורסם שמאפשר לבנות מבנים מרשימים. מה שעוד מיוחד בסטיקס היא העובדה שהילדים לומדים מעט על בניה ושיווי משקל כיוון שהחלקים לא מתחברים זה לזה, אלא מונחים זה על גבי זה.

משחקים ופעילויות לבני 4

משחקים נוספים לילדים בני 4 שכל ילד ישמח לקבל

הורים רבים לילדים בני 4 מגיעים אלינו למשחק ומחשבה ומתייעצים לגבי משחקים חדשים שיתאימו לילדיהם. כפי שאמרנו בחלק הקודם שהוקדש לאלו שאין להם ילדים, אך מחפשים רעיונות למתנות, גיל 4 הוא גיל שבו הילד מבין הרבה יותר את העולם שסובב אותו ולכן אנחנו נדרשים לספק לו גירויים חדשים וללמד אותו עוד על יסודות העולם והחיים. מומחים רבים ממליצים לשלב משחקי קלפים שמהווים כלי חיוני ללימוד הילד. היתרון של משחקי קלפים על פני משחקים אחרים נעוץ בכך שהקלפים משלבים דימויים ויזואליים ברורים לצד חוקי משחק שהילד צריך "לציית" להם. החוקים הם מה שמלמד את הילד שהעולם הוא לא ללא גבולות, אך הדימויים מאפשרים לילד להמשיך ולפתח את הדמיון ובכך הוא לומד לחשוב מחוץ לקופסה אך עדיין לציית לכללים.

מלבד הסטיקס שעשוי עץ, קיימים עוד הרבה משחקי עץ נוספים שיכולים להשתלב בארגז המשחקים של ילדכם. פאזלים העשויים עץ הם דוגמה אחת פשוטה למשחק מבדר שמשלב בין חישה לבין לוגיקה, אך מעבר לפאזלים שהילדים בוודאי מכירים מגילאים מוקדמים יותר, יש עוד משחקי עץ רבים שאפשר לבחור ביניהם כדי ללמד את הילד על כלי תחבורה או צורות גאומטריות.

איך בוחרים משחקים לילדים בני 4?

הדרך הטובה ביותר לבחור משחקים לילדים בני 4 היא לבוא איתם לחנות ולהסתובב בין המוצרים והמשחקים השונים. מעבר לכך שכך הילד בוחר בעצמו משחק שהוא מתחבר אליו, אתם יכולים לנצל את השוטטות הזו כדי לקבל הצצה לדברים שמגרים את ילדיכם וככה להבין אותו יותר. כאשר בוחרים משחק לילדים בגילאים כאלו, חשוב לנסות ולהתאים את המשחק לא רק לשלב הנוכחי אלא לבחור משחק שיסייע לילד להתפתח וללמוד משהו נוסף על העולם. משחקים לילדים בני 4 הם הרבה יותר מסתם משחקים, הם קורס מבוא בחיי בני האדם וככאלו צריך למצוא את המשחקים שמצליחים לשלב בין משחק ולימוד.

הצוות המסור שלנו במשחק ומחשבה עוסק במשחקים 24/7 וככזה יש לו את המומחיות והידע לסייע לכול אחת ואחד למצוא משחק מתאים לילדם. אצלנו תמצאו הרבה יותר מאשר משחקים, אנחנו מאמינים כי המשחק הוא אומנם מהנה אך הוא טומן בחובו הרבה יותר מאשר הנאה. לא סתם בחרנו לקרוא לעצמנו משחק ומחשבה, כיוון שבאמת ובתמים אנחנו מאמינים כי המשחק והמחשבה אחד הם ואי אפשר להפריד ביניהם. נשמח תמיד לעמוד לשרותכם ולסייע בבחירת צעצועים ומשחקים. אפשר למצוא אותנו בחנות שלנו בשכונת תלפיות הירושלמית, או ליצור איתנו קשר באמצעות האתר שלנו ולשאול שאלות.

שתף:

You may also like

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
המשך קניה
0
לקוחות יקרים, כמה הודעות חשובות:)

משלוחים בכל הארץ-עד הבית בעלות 35ש"ח בלבד (הזמנות מ-500 ש"ח -משלוח חינם)
אנו משתדלים לעשות הכל כדי לספק לכם את המשלוחים הכי מהר שרק אפשר , אך בעקבות מצב החירום יתכנו עיכובים שלא בשליטתנו
חברתנו מרכינה ראש ומשתתפת בצער המשפחות שנפגעו באסון הנורא הזה. ומאחלת לכל המגוייסים לחזור הביתה בשלום.

דילוג לתוכן