בייביסיטר: הדרכים להעברת הזמן עם הילדים במקסימום הנאה

להעביר זמן עם משחקי ילדים

כשהתחלנו לכתוב את המאמר הזה תכננו לכתוב אותו בעבור בייביסיטרים ובייביסיטריות שמחפשים איך אפשר להעביר את הזמן עם ילדים במקסימום הנאה ומינימום כאב ראש. אבל ככל שהעמקנו והעלנו רעיונות שונים שבהם משחקים לילדים הופכים פתאום לחוויה אחרת לגמרי, הבנו שהמאמר הזה יכול להיות נהדר גם בעבור הורים, סבים וסבתות. אז בלי להכביר במילים, קבלו את הפרויקט החדש ביותר שלנו – מדריך העברת הזמן עם ילדים לבייביסטר ולאבאמא.

משחקים לילדים שמעבירים את הזמן ולא דורשים מאמץ

אנחנו רוצים להתחיל בצורה רגועה. לפעמים ילדים צריכים זמן להסתגל לאדם חדש שהם לא מכירים, או אפילו למצב שהם נשארים לבד בלי ההורים עם אדם שהם כן מכירים. הסיבה שנתחיל רגוע היא שאנחנו רוצים לבנות אמון ביננו לבין הילד ולאפשר לו מרחב בטוח ומוגן להיפתח. רק אחרי שנראה כי הילד מרשה לעצמו לשחק וליהנות נעבור לפעילויות אקטיביות יותר שידרשו מהילד להיות פעיל יותר במשחק.

הפתרון המיידי והנוח ביותר הוא כמובן משחקי הרכבה לילדים. לא משנה באמת אם תבחרו לשחק עם הילד בפאזלים או לגו, המטרה במשחקי ההרכבה היא להעסיק את הילד ולעודד אותו להפעיל את המוח ואת היצירתיות שלו. הבונוס מבחינתו הוא שבמהלך המשחק אנחנו גם מתקרבים לילד ומאפשרים לו להרגיש בנוח יותר בסביבתנו ושהוא יכול לסמוך עלינו. אבל לא תמיד יש לנו משחקים מוכנים ואנחנו נדרשים לפתרונות יצירתיים. במקרים כאלו תמיד אפשר לקחת דף וצבעים לציור או אפילו רק דפים ולעשות אוריגמי.

גלו איך להעביר זמן עם משחקי ילדים

להעסיק את הילד זה משחק ילדים

המפתח לכל דבר בחיים, וגם להעסקת ילדים ושעשועם, הוא תכנון. לפני שתתחילו לשמש כבייביסטר, אנחנו ממליצים שתקפצו לחנות המשחקים ותתארגנו מבעוד מועד על כמה פריטים שיעזרו לכם להעסיק את הילד ולהעביר את הזמן בהנאה. כמובן שאין צורך להשתגע ולחזור עם כמויות של משחקים לילדים שאחרי זה ישכבו כאבן שאין לה הופכין, במקום זאת אנחנו ממליצים לחפש פתרונות יצירתיים כמו פלסטלינה או חימר שמהם נוכל לייצר פסלים ולעשות כל מיני פעולות העשרה. הסוד בתכנון נכון הוא לא רק להצטייד בציוד, אנחנו צריכים גם לחשוב מה אפשר לעשות עם הדברים שאנחנו קונים ותמיד שווה לחשוב על כמה שימושים מאותו חומר גלם. כך למשל פלסטלינה שהזכרנו קודם יכולה להיות כמעט כל דבר בעולם.

לאמנים שביניכם נגיד שבעזרת הכלים הנכונים אפשר לבצע כל עבודה ולהפוך כל רעיון למציאות. תחשבו על זה שילדים לא תמיד מודעים לכל כללי הפיסיקה והעולם ונסו לחשוב על דרכים להשתמש בידע שבעבורכם הוא בסיסי כדי להמם אותם. קחו למשל משחקי מגנט והשתמשו במסך כלשהו כדי להסתיר חלק אחד של המגנט ולאפשר למגנט השני לרחף באוויר. הדמיון הוא הדבר היחיד שמגביל אתכם, זכרו שהמומחיות מספר אחת של ילדים קטנים זה לפתח עולמות דמיוניים ואתם כמבוגרים האחראיים רק צריכים לאפשר זאת ולזרום עם זה.

איפה מצטיידים במשחקי ילדים לא יקרים אבל מהנים?

החנות של משחק ומחשבה, הממוקמת בשכונת תלפיות הירושלמית, היא לא רק חנות משחקים. היא המקום שבו ממתין לכם צוות של מוכרים שישמח לסייע בכל שאלה שיש לכם. הניסיון העשיר שלנו לא מסתכם רק בשירותיות ואדיבות אלא נמשך אל מציאת פתרונות לבתים מארחים וסיוע תמידי במציאת המתנה המושלמת לכל ילד וילדה. הסוד שלנו לא נעוץ באיזשהו טריק או משהו מיוחד, אנחנו פשוט אוהבים את מה שאנחנו עושים וכמו ילדים קטנים גם אנחנו רואים את העולם כמגרש המשחקים שלנו.

בדיוק מהסיבות האלו אנחנו מציעים לקהל לקוחותינו את הציוד האיכותי ביותר לגני ילדים, משחקי הרכבה לילדים, משחקי חשיבה וכל מה שילד צריך. חשוב לנו שגם ההורים יצאו מהחנות שלנו עם חיוך על הפנים ובדיוק בגלל זה אנחנו תמיד עושים את המאמצים הגדולים ביותר להציע את המוצרים שלנו במחירים הוגנים ושווים לכל נפש. נשמח מאוד לארח אתכם ואתכן אצלנו בחנות, אבל אם אין ביכולתכם להגיע אז אפשר גם למצוא את כל האושר שאנחנו מציעים באתר האינטרנט שלנו.

שתף:

You may also like

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
המשך קניה
0
לקוחות יקרים, כמה הודעות חשובות:)

משלוחים עד הבית לכל הארץ בעלות 35 ש"ח בלבד (משלוח חינם למזמינים החל מ 500 ש"ח)
אנו משתדלים לעשות הכל כדי לספק לכם את המשלוחים בזמן הקצר ביותר, אך בעקבות מצב החירום יתכנו עיכובים שלא בשליטתנו
חברתנו מרכינה ראש ומשתתפת בצער המשפחות שנפגעו באסון הנורא הזה. ומאחלת לכל המגוייסים לחזור הביתה בשלום.

דילוג לתוכן