מהם המשחקים המומלצים לילדים בני 3?

משחקים לילדים בני 3

כל הורה יודע שמשחקים הם דבר מופלא. לא רק שהם מביאים לנו קצת שקט ומנוחה, הם גם יכולים לעזור לילדים שלנו ללמוד ולגדול בצורה שלמה יותר. אבל לא כל הצעצועים והמשחקים מתאימים לכל קבוצת גיל, וכדי להקל על ציבור לקוחותינו את מלאכת חיפוש המשחקים הכנו את המאמר הזה שבו תמצאו המון משחקים מומלצים לילדים בני 3 וגם רעיונות לפעילויות שאפשר לבצע איתם.

משחקים שמתאימים לילדים בני 3

גיל 3 הוא גיל שהילד הוא כבר לא ממש פעוט, אבל הוא עדיין קטן מידי כדי לשחק עם צעצועים מסוימים. הבחירה במשחק שיתאים לילד היא חשובה מאוד כיוון שהמשחקים שנעניק לילדים בגילאים האלו, יעזרו להם ללמוד ולהבין את העולם במהירות גדולה יותר ואף יסייעו לילדים לפתח את הסקרנות וכושר הלמידה הטבעי שלהם.

להלן כמה מהמשחקים הפופולריים והמתאימים ביותר בעבור ילדים בני 3:

  • משחקי מגנטים – אם נודה רגע בפרט מעט מביך, גם אנחנו מתלהבים עד היום ממשחקי מגנט. מדובר על משחקים מלהיבים שמסוגלים להעביר לילדכם שעות של הנאה ופליאה, תוך כדי לימוד על חוקי הפיזיקה והפעלת היצירתיות.
  • פאזלים – פאזלים מכל הסוגים הם משחק נהדר שעוזר לילדים ללמוד פעולות כמו מוטוריקה והבנת החלל שסביבם. ישנם פאזלים מעץ ופאזלים מפלסטיק אבל האמת היא שזה לא באמת משנה, העיקר שילדכם ישחק ויבלה.
  • משחקי חשיבה – ילדים בני 3 צריכים גירויים מוחיים ומוטוריים כדי לפתח את החשיבה ולעודד אותם להפעיל את השרירים ולהיות פעלתניים. מדובר על צרכים בסיסיים שכל ילד צריך ומשחקי מחשבה לילדים הם פתרון מושלם בעבור זה.
  • משאיות ומשחקי גדולים – גם בנים וגם בנות יכולים ליהנות ממשחקי מכוניות כמו משאיות, מוסך ושאר משחקים מהנים ומשעשעים.
  • משחקי התפתחות – התחום של משחקי התפתחות ומשחקי חשיבה הם שניים מהתחומים הרחבים ביותר שיש למשחקי ילדים והייעוד העיקרי שלשמו הם נוצרו הוא כדי לעודד את התפתחות הילדים. בקרב משחקי ההתפתחות לילדים בני 3 אפשר להמליץ על בימבה, הך פטיש, מבוכים ומשחקי השחלה.

פעילויות ומשחקים לילדים בני 3

רעיונות לפעילויות ומשחקים לילדים בני 3

אנחנו במשחק ומחשבה תמיד מעודדים את ההורים לא רק לזרוק לילדים צעצועים ולהתפנות לעיסוקיהם. חלק מהחוויה של הילד היא המשחק המשותף עם ההורים וגם בעבורנו ההורים מדובר על רגע עילאי של אושר. אבל הורים רבים לא כל כך יודעים מה לעשות עם הילדים מעבר לציור ולכן החלטנו לכתוב כמה מהרעיונות ומהפעילויות המושלמים והמומלצים למשחק לילדים בני 3.

  • משחקי דמיון הם תמיד דבר נהדר, לא משנה הגיל, אבל בגילאים קטנים הדמיון של הילד עוד פתוח לחלוטין והוא לא מוגבל על ידי המחשבות. זה אומר שאפשר לשחק משחקים מלאי דמיון כמו רופא או בנייה ולמעשה מלבד הדמיון לא נצטרך שום אביזר אחר.
  • בנייה היא עוד דבר שאפשר לעשות עם הילד וכיום קיימים המון חומרים שאפשר לייצר מהם דברים מדהימים. אפשר לשחק עם דופלו או לגו ואפילו אפשר לייצר דברים מפלסטלינה או פימו.
  • לאלו שאין להם חיית מחמד בבית נמליץ גם לשחק עם בובות של חיות כדי לעודד את הילד שלא לפחד מחיות וגם כדי ללמד אותו את קולות ושמות החיות.
  • משחקי קלפים תמיד יכולים להעביר שעות של הנאה. יש כמובן קלפים רגילים שאיתם אפשר לעשות כל משחק שרוצים, אבל יש גם משחקי קלפים מיוחדים שהם פעילות בפני עצמה.

אצלנו במשחק ומחשבה תוכלו למצוא את המגוון הגדול ביותר של משחקים לילדים בני 3 ומובן שגם לשאר הגילאים. הצוות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולהציע רעיונות ופתרונות למשחקים יצירתיים ולהפעלות לבתים מארחים. כל מה שצריך לעשות זה לקפוץ לבקר אותנו בחנות, או להיכנס לאתר שלנו ולהתרשם מהמבחר המקוון.

שתף:

You may also like

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
המשך קניה
0
לקוחות יקרים, כמה הודעות חשובות:)

משלוחים בכל הארץ-עד הבית בעלות 35ש"ח בלבד (הזמנות מ-500 ש"ח -משלוח חינם)
אנו משתדלים לעשות הכל כדי לספק לכם את המשלוחים הכי מהר שרק אפשר , אך בעקבות מצב החירום יתכנו עיכובים שלא בשליטתנו
חברתנו מרכינה ראש ומשתתפת בצער המשפחות שנפגעו באסון הנורא הזה. ומאחלת לכל המגוייסים לחזור הביתה בשלום.

דילוג לתוכן