מתקני חצר לילדים שיהפכו את החצר שלכם למגרש משחקים

מתקני חצר לילדים בחצר הבית

מתקני חצר לילדים יהפכו את החצר שלכם למגרש משחקים

אחד מהיתרונות הגדולים ביותר שיש לחיים בארצנו הקטנה, היא העובדה כי ימי הגשם הם מעטים. העובדה הזו מאפשרת לנו, הישראלים והישראליות, ליהנות ממשחקים ושהות באוויר הפתוח. כהורים לילדים העובדה הזו חשובה לנו אפילו יותר, הלוא אנחנו במרוץ תמידי לגרום לילדים להוציא את ראשם מהמסכים ולהתחיל לייצר אינטראקציה עם חברים ולהוציא אנרגיה במשחק אקטיבי. כדי להפוך את הגינה הפרטית (או המשותפת) למגרש משחקים, אנחנו במשחק ומחשבה רוצים להציג את מגוון מתקני החצר לילדים שישדרגו כל גינה ויהפכו אותה למגרש משחקים מלא ריגושים וחוויות שעתידות להיווצר.

מתקני חצר לילדים – בטיחות לפני התרגשות

הדבר החשוב ביותר בבואנו לבחור מתקני חצר לילדים הוא לא הגיוון והריגוש שיעניקו המתקנים לילדים, כי אם הדבר הראשון שעלינו לבחון הוא מידת הבטיחותיות של המוצרים השונים שנרצה לרכוש. חשוב לזכור כי ילדינו הקטנים עומדים לשחק על המתקנים הללו, לכן מתקני החצר לילדים שמוצעים אצלנו במשחק ומחשבה הם בראש ובראשונה בטיחותיים. העובדה שכל מתקני החצר לילדים שלנו הם גם כייפים וחווייתיים היא כבר הדובדבן שבקצפת. בדיוק כפי שגני השעשועים הציבוריים עוברים בדיקות בטיחות ומתוכננים על ידי אנשי מקצוע, כך גם חשובה התייעצות עם אנשי מקצוע בבחירת המתקנים שנציב בגינה כדי להופכה למגרש משחקים.

תכנון נכון של מגרש המשחקים החדש שלנו הוא הדבר הראשון שעלינו לעשות, עוד לפני שבכלל נלך לחנות הצעצועים ונתחיל לבחור את מתקני החצר שנרצה, אנחנו צריכים לשבת ולתכנן כיצד תראה הגינה שלנו בסוף התהליך. התכנון יסייע לנו למקסם את שטח הגינה ובכך נוכל להפוך גם גינות לא גדולות למגרש משחקים חווייתי וכייפי עבור הילדים. כשנבוא לתכנן את החצר נרצה קודם כול להבטיח כי הילדים יוכלו לשחק באופן עצמאי ולכן חשוב לוודא כמה דברים בסיסיים.

  • אם בחצר יש בריכת נוי או אלמנט נוי אחר עם מים, חשוב לגדר ולוודא כי הילדים לא יוכלו לגשת למאגר המים.
  • מבחינת גובה, חשוב לזכור כי כל דבר מעל גובה של 60 סנטימטר עלול להוות סכנה בטיחותית עבור ילדים שמשחקים לבדם וחשוב לזכור זאת בבואנו לרכוש מתקנים כמו מגלשות.
  • כל מכשול שעלול לגרום לנפילת הילד צריך להסיר, או לפחות לגדר ולמנוע גישת הילד אליו.
  • בחירת הצמחייה בגינה חשובה גם כן, אנחנו רוצים כי הצמחייה לא תהיה רעילה ולא קוצנית.

מתקני חצר שמספקים חוויה בבית

חלקו את החצר לאזורים וצרו לילד פינת משחקי יצירה ופינת משחקי חוויה

החשיבות של יצירת אזורי משחק היא לא רק כדי למקסם את החוויה בעבור הילדים המשחקים בחצר ישנה חשיבות ביצירת חלוקה גם בעבור ההורים שככה יכולים לשלוט על הפעילויות השונות. באופן כוללני אפשר להגיד כי החלוקה הבסיסית מחלקת את החצר לשני אזורים עיקריים (בעבור משחקי הילדים), החלק הראשון הוא חלק עם רצפה טבעית כמו דשא או חול והחלק השני יהיה אזור מרוצף. האזור הלא מרוצף מיועד להשתוללויות הילדים ולפורקן של האנרגיה שלהם, שם גם מומלץ להציב חלק ממתקני החצר לילדים שתרכשו כיוון שהדשא או החול ירככו את נפילות הילדים. האזור המרוצף לעומת זאת מיועד לפעילויות שלוות יותר ושם אנו ממליצים להציב את הפינה של משחקי היצירה שהילדים יוכלו להירגע ולפתח יכולות קוגניטיביות אחרות.

המטרה העיקרית בחלוקה של החצר היא ביצירת סדר וארגון. על ידי כך שהילדים לומדים כבר מגיל קטן את עניין הגבולות, שהוא חשוב להתפתחותם העתידית, אנו מנחילים אצלם כי לכל משחק יש מקום מיועד. אך מעבר לכך יש הצדקה ליצירת האזורים השונים גם כדי לשמור על סדר ועל ניקיון. היצירה של חלל המפריד בין אזור המדשאה שבו משחקים ומשתוללים לבין הבית עוזרת לנו ההורים עם הלכלוך המתלווה למשחק בחוץ, עלי ידי כך שאנו יוצרים את החלל המפריד הזה אנחנו למעשה יוצרים חלל שאליו יתרכז הלכלוך ויהיה קל יותר לנקותו.

אם נשאר רגע ונתעכב על עניין הניקיון והסדר בבית, שכהורים לילדים קטנים בעצמנו אנחנו יכולים להעיד שהוא מאתגר, אזי ההצבה של פינת משחקי היצירה באזור המרוצף שמחוץ לבית מקלה מאוד על הניקיון שמגיע תמיד לאחר שהילדים מבלים בפינת היצירה. חומרי יצירה לילדים יכולים להיות מלכלכים מאוד ולכן זה נחמד מאוד שהילדים משתמשים בהם מחוץ לבית, אך במקום תחום שעדיין נמצא בשטח הבית. רק דמיינו כמה עבודת ניקיון תהיה לכם לאחר שהילד שיושב בסלון ישפוך חבילת נצנצים על דבק פלסטי כדי לייצר קולאז'. עכשיו דמיינו שכל הבלאגן הזה קורה בחצר ואיזו הקלה תרגישו שלא תדרשו לנקות את כל הבית כדי להיפטר מהנצנצים האלו.

רעיונות למתקני חצר לילדים שכל הילדים אוהבים

מובן שחנות צעצועים אנחנו לא יכולים לדבר כל כך הרבה על מתקני חצר לילדים בלי שנמליץ לכם על כמה כאלו. אז הרשו לנו להציג בפניכם כמה מתקני חצר שיעזרו לכם לשדרג את החצר שלכם ולהפוך אותה למגרש משחקים מפנק.

  • כיפת טיפוס ליל מונקי
    כיפת הטיפוס הזו מאפשרת לילדים לבלות שעות על גבי שעות בהמצאת מגוון של משחקים המשלבים את חיזוק הידיים ואת קורדינצית העין-יד של הילדים, לצד סיוע בהתפתחות המוטורית והקוגניטיבית של הילדים. מדובר על מתקן יציב ובטיחותי העומד בתווי התקן המחמירים ביותר.
  • שער כדורגל או מתקן כדורסל
    לפעמים מתקני החצר לילדים שהילדים באמת הכי אוהבים הם המתקנים הפשוטים ביותר. למשל אחד ממתקני החצר הנמכרים ביותר שלנו במשחק ומחשבה הוא שער כדורגל ומי שרודף אחריו במקום השני הוא עמוד הכדורסל המתכוונן שמגיע עם מקום לבקבוק מים וכדור כדורסל.
  • מגלשה מתקפלת
    איך אפשר לייצר מגרש משחקים ביתי בלי להוסיף לקלחת מגלשה שתיקח את החצר ותהפוך אותה בקלות למגרש שבו נוצרים חלומות. המגלשה המתקפלת מעניקה להורים את הרוגע והידיעה כי אפשר לקחת אותה ולשים במקום אחר בזמן שהילדים משחקים לבד, ולילדים היא מעניקה אינספור חוויות והתגלשויות לפנתאון.
  • בתים לחצר
    אחד מהמתקנים שאנחנו רואים כי זוכה להכי הרבה המצאות מצד הקטנטנים שפשוט נהנים לרבוץ בו, הוא לא אחר מבתים לחצר. שימו לב שבניגוד לכל שאר מתקני החצר לילדים שאנו ממליצים עליהם כאן, בקטגוריה זו אנחנו לא ממליצים על משהו ספציפי. כמי שמנהלים חנות צעצועים למעלה מ-40 שנה כבר למדנו כי כל בתי החצר שאנחנו מציעים הם להיט בקרב הילדים, אך חשוב שהילד יבחר את הבית שהוא הכי מתחבר אליו.

אז מה אתם אומרים, רוצים להפוך את הגינה שלכם למגרש משחקים מטורף שכל ילדי השכונה יהפכו למגרש הביתי שלהם? כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר במשחק ומחשבה והמומחים שלנו לפעילויות ילדים כבר ייעצו לכם בדיוק על מתקני החצר ומשחקי היצירה המושלמים והמתאימים ביותר לצרכים שלכם. אתם גם מוזמנים להסתכל על הקטלוג העצום שלנו שממתין באתר שלנו ולהתרשם מהפעילויות והאפשרויות הבלתי נגמרות שהופכות את משחק מחשבה להיות הרבה יותר מסתם חנות צעצועים. אתם גם מוזמנים לחייג אלינו בשעות הפעילות של החנות ל – 02-6749494

שתף:

You may also like

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
המשך קניה
0
לקוחות יקרים, כמה הודעות חשובות:)

משלוחים בכל הארץ-עד הבית בעלות 35ש"ח בלבד (הזמנות מ-500 ש"ח -משלוח חינם)
אנו משתדלים לעשות הכל כדי לספק לכם את המשלוחים הכי מהר שרק אפשר , אך בעקבות מצב החירום יתכנו עיכובים שלא בשליטתנו
חברתנו מרכינה ראש ומשתתפת בצער המשפחות שנפגעו באסון הנורא הזה. ומאחלת לכל המגוייסים לחזור הביתה בשלום.

דילוג לתוכן