משחקי יצירה לילדים – כל הרעיונות והמוצרים בחנות צעצועים אחת

רעיונות משחקי יצירה לילדים

משחקי יצירה לילדים – כל הרעיונות והמוצרים בחנות צעצועים אחת

אצלנו במשחק ומחשבה שמים את החוויה של הילד שלך במקום הראשון בסדר העדיפויות. אנחנו מאמינים כי כדי לאפשר לילדים לגדול בצורה האופטימלית ולממש את הפוטנציאל הגלום בהם, עלינו להעניק להם את כל הכלים האפשריים. כחלק מהדרך הזו, אחנו מציעים הרבה יותר מסתם חומרי יצירה לילדים, אנחנו מספקים משחקי יצירה ורעיונות למשחקים שיפתחו את הדמיון של הילדים. זו הדרך שלנו לאפשר לכמה שיותר ילדים את החופש שבמשחק יצירתי המקדש מחשבה יצירתית, דמיון מפותח ופיתוח מוטוריקה עדינה.

הופכים חומרי יצירה למשחקי יצירה

חומרי היצירה שאנחנו מציעים במשחק ומחשבה הם בראש ובראשונה בטיחותיים לילדיכם. כחנות צעצועים הקיימת כבר מעל ל-40 שנה, כל המוצרים שאנחנו מספקים עומדים בתווי התקן המחמירים ועם כל החשיבות שאנחנו רואים בפיתוח היצירתיות, אנחנו בראש ובראשונה מקדשים את בטיחות הילדים. אחרי ששמנו את זה בצד, אפשר לגשת לעיקר, בין חומרי היצירה שלנו תוכלו למצוא מגוון עצום של חומרים אשר יהיו שימושיים בעבור כל גן כדי לייצר שעות של עבודות יצירה.
גם בעבור בית מארח או סתם כדי להעביר יום שבת בנחת עם הילדים, חומרי היצירה שלנו יכולים להשתלב נהדר ולספק בעבור הילדים שעות של הנאה. כדי לסייע לכם למצוא משחקי יצירה משעשעים וכייפים, ישבנו עם צוות המומחים שלנו וגיבשנו רשימה של רעיונות למשחקי יצירה.

  • מקלות ארטיק הם חומר גלם נפלא כיוון שאפשר לייצר מהם מגוון של הפעלות, החל במשחקי חולה ורופא ועד יצירת פאזל שהילדים מציירים על גבי מקלות הארטיק ואז צריכים להרכיבו. משחקי יצירה מסוג זה יכולים להעביר לילדכם שעות בתכנון וביצוע המשחק ויתאימו כמעט לכל גיל.
  • ציור על אבנים או חלונות (אם מדובר על צבעים מחיקים כמובן) יכולים להיות פעילות משעשעת מאוד שתוציא את האמן הפנימי של הילדים ותסייע להם להתבטא ולפתח כישורי ציור. אומנם מדובר על פעילות שדורשת ניקיון לאחריה אך בהתחשב בזה שילדים משועממים יגרמו ליותר לכלוך, אז הפתרון הזה משתלם מאוד.
    יצירה עם ילדים
  • יצירת תכשיטים היא פעילות נפלאה שיש הרואים בה כאחד ממשחקי היצירה הנהדרים ביותר. גם בעבור הבנים שבחבורה, יצירה של תכשיטים מחומרי גלם כמו חרוזים צבעוניים ומנקי מקטרות יכולה להיות פעילות כיפית וחווייתית שתעביר שעות בהנאה.
  • גן חיות מפונפונים, מקרמה ושאר חומרי יצירה היא פעילות שתתאים לכל ילד וילדה שאוהבים חיות. התחילו מלייצר אפרחונים מפונפונים צהובים ועיניים זזות והרחיבו את משחק היצירה שלכם ליצירה של חיות מורכבות יותר, או אולי אפילו תפתחו את הראש ותמציאו יצורים דמיוניים.
  • פאזלים מלגו הם דבר שכל ילד מכיר, אבל מה אם נגלה לכם שאתם יכולים לצייר על גבי כרטיסיות ציורים של פאזלים המורכבים מחלקי לגו והילדים שלכם יצטרכו לייצר את הפאזל במציאות? מדובר על פעילות שאומנם תדרוש מכם השקעה והכנה, אך ההנאה של הילדים (ושלכם) מובטחת.
  • חיבור של מנקי מקטרות יכול להיות בסיס רעיוני גם לפעילויות נוספות כמו יצירה של בועות סבון בצורות ייחודיות או אפילו בנייה של דמויות גיבורי על. אם משלבים את מנקי המקטרות עם חומרי יצירה אחרים אז ניתן כבר להגדיל את האפשרויות ולהתחיל לייצר דגמים ויצורים תלת ממדים ובאמת שהשמיים הם הגבול, או הדמיון.

את כל חומרי היצירה שציינו עד כה, ועוד המון אחרים, תוכלו למצוא אצלנו בחנות הצעצועים. כן, קראתם נכון, אנחנו חנות שמוכרת גם צעצועים וגם חומרי יצירה. אך יש לנו עוד המון דברים והפתעות ששווה לכם לבדוק כדי להפוך את הגדילה של הילד לחוויה מדהימה וכיפית בעבור כל המשפחה.

משחקי יצירה או בילוי על מתקני חצר לילדים?

יותר ויותר הורים מנסים לעשות כל דבר שיוציא את הראש של ילדיהם ממסכי הטלוויזיה והסמארטפונים. אומנם מדובר על תחרות קשה, אך כזו שדווקא הכלים הבסיסיים ביותר הם האפקטיביים ביותר. הרבה הורים שואלים אותנו מה עדיף בעבור הילד, שיעביר את השעות שלו מחוץ למסכים בבילוי עם חברים ובהוצאת אנרגיה על מתקני חצר לילדים או שאולי עדיף שהילד יישאר בבית וישחק במשחקי יצירה. אז התשובה הטובה ביותר שאנחנו יכולים להגיד היא שעדיף לשלב בין השניים.

חשוב מאוד בעבור הילדים שכאשר הם מבלים, הם יעשו זאת בכמה שיותר דרכים מגוונות. הגיוון הזה מאפשר לילד לצמוח וללמוד מה הוא אוהב ומה הוא אוהב פחות. ההתנסות והחוויה של הראשוניות היא דבר חשוב ושווה לחשוף את הילד לכמה שיותר ריגושים ואפשרויות כדי למצוא את הגירוי הנכון והמתאים לילד. זה אומר שלצד משחקי יצירה שמפתחים את הצדדים המנטליים יותר, חשוב גם להקפיד שהילד יוציא אנרגיה ויבלה בחוץ עם חברים ואת זה מומלץ שיעשה במתקנים בטיחותיים כמו מתקני החצר לילדים שתוכלו למצוא אצלנו. ככל שתערבבו את הפעילויות ותייצרו בעבור הילד יותר עניין, ככה תוכלו לפתח אצל הילד את הסקרנות ואת האהבה ליותר פעילויות.

כחנות צעצועים אשר שמה אל מול עיניה לחדש ולגוון בכל הקשור לצעצועים לילדים, אנחנו במשחק ומחשבה מחויבים ללקוחותינו כי נספק להם רק מוצרים איכותיים, לא משנה אם מדובר על חומרי יצירה או על מתקני חצר לילדים. אצלנו תוכלו למצוא לא רק את הגיוון הגדול ביותר בירושלים והסביבה, אצלנו תוכלו למצוא גם את המוצרים הטובים ביותר ובמחירים הנוחים בישראל. אתם יותר ממוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות האתר שלנו, או להתקשר כבר עכשיו ל-02-6749494 ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע בכל שאלה או התייעצות שיש לכם.

 

שתף:

You may also like

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
המשך קניה
0
לקוחות יקרים, כמה הודעות חשובות:)

משלוחים עד הבית לכל הארץ בעלות 35 ש"ח בלבד (משלוח חינם למזמינים החל מ 500 ש"ח)
אנו משתדלים לעשות הכל כדי לספק לכם את המשלוחים בזמן הקצר ביותר, אך בעקבות מצב החירום יתכנו עיכובים שלא בשליטתנו
חברתנו מרכינה ראש ומשתתפת בצער המשפחות שנפגעו באסון הנורא הזה. ומאחלת לכל המגוייסים לחזור הביתה בשלום.

דילוג לתוכן