רעיונות לפעילויות שאפשר לעשות עם צבעים לציור

צבעים לציור איכותיים

רעיונות לפעילויות שאפשר לעשות עם צבעים לציור

אם יש משהו שלמדנו מהשהות הארוכה בבית שנכפתה עלינו בשנה האחרונה, זה להיות יצירתיים עם המוצרים שקיימים אצלנו בבית. כשיש לך ילדים קטנים הניסיון להיות יצירתי ולהמציא פעילויות ומשחקים הוא אקוטי, אך בהרבה מקרים המציאות מנצחת אותנו ומוציאה לנו את האוויר מהמפרשים. במשחק ומחשבה אנחנו מנסים תמיד לשדרג את החוויה של לקוחותינו ולכן החלטנו להציע לכן ולכם מדריך עם רעיונות לפעילויות שאפשר לעשות עם צבעים לציור וחומרי יצירה שיש לכם בכל מקרה בבית.

צבעים לציור הם המפתח למגוון רעיונות

השימוש העיקרי שאנחנו נוטים לעשות עם צבעים לציור הוא כמובן לצייר איתם, אחרי הכול זו המטרה לשמה רכשנו אותם ולשמה הם נוצרי מלכתחילה. אבל הבעיה מתחילה כשהילדים שלנו מתחילים להשתעמם מלצייר על נייר באופן הקלאסי, אז עלינו כהורים מוטלת המשימה להמציא את הגלגל מחדש ולחשוב מחוץ לקופסה כדי להביא לילדים פעילות ולעצמנו הזדמנות לנוח.

השתמשו בירקות כמכחול
כשאנחנו היינו ילדים הגננות בגן היו מביאות לנו צבעים לציור ועלים יבשים כדי שנצבע את העלים ונייצר קולאז'ים פרחוניים ומלבלבים. אנחנו מציעים לקחת את הרעיון הזה שלב אחד קדימה ולהפוך את העולם למכחול שלכם. אם למשל ניקח לימון, נחתוך אותו לשניים ונצבע את החלק החתוך נוכל לייצר דוגמאות לימוניות מפתיעות שעליהן אפשר לצייר עולמות מופלאים. שימוש בעוד חומרי יצירה יעזרו לנו להפוך את הציור לכדי יצירת אומנות של ממש עם תוספות מפתיעות כמו פונפונים או עיניים זזות. אם שימוש בלימון נשמע לכם כמו משהו נדוש, אתם מוזמנים לצבוע קלח תירס ולגלגל אותו על הנייר או לחשוב על כל דבר אחר שיכול להוות בסיס ליצירה.

זילוף צבע ושימוש יצירתי בצבעים לציור
בסעיף הקודם דיברנו הצענו להשתמש בירקות ופירות כדי לייצר דוגמאות שבסופו של דבר מעניקות אלמנט של חיות ליצירה המוגמרת. אבל אפשר להשתמש בצבעים לציור גם עם חומרים דוממים כמו בלונים או אפילו להפוך שקיות אוכל משומשות למכשיר זילוף צבע. היתרון הגדול בשימוש בחומרי יצירה נוספים הוא שפעילות הציור הופכת לחוויה חושית ואומנם מדובר על משחק מלכלך, אך הוא גם יעביר שעות של הנאה לילדים.

העולם הוא הקנבס
על אותו העקרון של שימוש בחומרים לא שגרתיים כתחליף למכחולים, אנחנו מציעים לכם גם לחשוב על משטחי ציור אחרים מלבד קנבס ונייר ציור. הקלאסי ביותר הוא לצייר על חולצות ובגדים, אך אנחנו רוצים להציע לכם להגדיל את קו המחשבה הזה ולהתחיל גם לצבוע דברים אחרים כמו כוסות או חפצים אחרים שעל ידי זה שתציירו עליהם תהפכו תחדשו אותם ותפיחו בהם חיים.

פיסול בבצק לישה בצורה מעט אחרת
מוצרי יצירה רבים כמו פלסטלינה הם בסיס נהדר לפיסול, אבל אנחנו רוצים להציע לכם לקחת את הפסל שלכם לשלב הבא. על ידי כך שתוסיפו עליו חומרי יצירה נוספים ותצבעו אותו עם צבעים לציור, תוכלו להעניק לפסל שלכם תכונות שלא חלמתם שתוכלו לייצר.

רעיונות לפעילויות שאפשר לעשות עם צבעים לציור

את כל חומרי היצירה משיגים בחנות צעצועים אונליין

אם יש עדו דבר שלמדנו מהשנה אחרונה זה שחנות צעצועים אונליין מוכרחת להיות כזו שנוח לגלוש בה, אך מעל לכך היא צריכה לדעת לספק את הציוד הטוב ביותר ואת שירות איכותי יותר מאשר חנויות פיזיות. אז דעו כי היום כבר לא צריך להגיע עד לחנות הצעצועים כדי להתחדש בחומרי יצירה וצבעים לציור. מהיום אפשר פשוט מאוד להיכנס לחנות צעצועים אונליין ולהזמין עד לפתח את הבית את כל המשחקים וחומרי היצירה שרק רוצים. אנחנו במשחק ומחשבה עשינו בעבורכם את עבודת הסינון הראשונית ואנחנו מתחייבים כי כל המוצרים שתמצאו אצלנו בחנות הצעצועים אונליין הם בטיחותיים ומיועדים לשימוש על ידי ילדים. מובן שאנחנו ממליצים שתיצרו איתנו קשר כדי שנוכל לשוחח ולהתאים את מוצרי היצירה לגילו של ילדכם.

שתף:

You may also like

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
המשך קניה
0
לקוחות יקרים, כמה הודעות חשובות:)

משלוחים עד הבית לכל הארץ בעלות 35 ש"ח בלבד (משלוח חינם למזמינים החל מ 500 ש"ח)
אנו משתדלים לעשות הכל כדי לספק לכם את המשלוחים בזמן הקצר ביותר, אך בעקבות מצב החירום יתכנו עיכובים שלא בשליטתנו
חברתנו מרכינה ראש ומשתתפת בצער המשפחות שנפגעו באסון הנורא הזה. ומאחלת לכל המגוייסים לחזור הביתה בשלום.

דילוג לתוכן