איך לבחור מגלשות לילדים ונדנדות לחצר

איך לבחור מגלשות לילדים ונדנדות לחצר

איך לבחור מגלשות לילדים ונדנדות לחצר

לא נחדש דבר וחצי דבר אם נשקיע עוד מאמר בלספר לכם איך מתקני חצר לילדים ופעילות אקטיבית של ילדיכם יסייעו להתפתחותם. במקום זאת אנחנו רוצים לדבר על הדרכים שיש לנו כיצד לבחור מגלשות לילדים ונדנדות לחצר. מובן שנושא הבטיחות הוא האורים והתומים שלנו כאשר מדובר על מתקני חצר לילדים, אבל מעבר לנושא זה יש לנו עוד קריטריונים ודרכים לבדוק כי המוצר שאנחנו רוצים לרכוש אכן יעמוד בתנאי הבסיס שלנו ויתאים לילידנו.

במשחק ומחשבה אנחנו מתמחים בעיקר במגלשות לילדים ונדנדות, אך לצד זה יש לנו כמובן עוד מלאי עצום של משחקים ופעילויות לילדים, לכן החלטנו להכין את המדריך המקוצר והמדויק הזה שיגלה איך לבחור את המגלשות ואת הנדנדות הבאות.

שלושת העקרונות בבחירת מגלשות לילדים ונדנדות

בשלב הראשוני יש לנו שלושה עקרונות מרכזיים שמבחינתנו הם החשובים ביותר בבחירת מגלשות לילדים ונדנדות. בניגוד לרשימות שאנחנו נוטים לכתוב מעת לעת, הסדר ברשימה הזו הוא בעינינו חיוני ויש לו משמעות.

1- בטיחות
אמרנו זאת קודם ונמשיך להגיד, הבטיחות של הילדים היא הדבר החשוב ביותר ולא משנה כמה הם עשויים ללמוד על העולם מנפילה, אנחנו בשום פנים ואופן לא רוצים להגיע למצב שכזה. בעולם המגלשות לילדים יש סוגים של מגלשות המותאמות לגילאים שונים. חשוב להתאים את המגלשה שאנו רוצים לקנות לגילו של הילד שלנו וכמובן לוודא כי יש מעקה בטיחות במידת הצורך. חוק הבטיחות תקף גם לנדנדות ולכלל מתקני החצר לילדים.

2- דעו ממי אתם קונים
יש היום תופעה שלמה ונהדרת של רכישות מקוונות ובהחלט מדובר לעיתים על חיסכון עצום במחיר הפריטים, אך חשוב לזכור כי המחיר לא צריך לגבור על הבטיחות. הסעיף הזה מתקשר באופן מסוים לסעיף הקודם אך הוא בעיקר מבטיח כי כאשר אנחנו יודעים ממי אנחנו קונים את המגלשות והנדנדות לילדים, אז אנחנו יכולים להיות בטוחים בנוגע לבטיחות המוצרים.

3- איפה נמקם את המוצר בפועל
יש מוצרים מדהימים שרק מלהסתכל עליהם אתה רוצה לשחק בהם משל היית ילד קטן. אבל לא כל מה שנראה מושלם בתמונות יהיה מותאם לביתנו ולשטח שיש לנו בפועל, לכן חשוב לזכור כי מיקומם של מתקני חצר לילדים הוא חלק בלתי נפרד מהבחירה באיזה מוצר נרכוש.

מגלשות לילדים ונדנדות איכותיות

למה לשים לב כשבוחרים מגלשות לילדים ונדנדות

אחרי שעקבנו אחרי שלושת העקרונות לבחירת מגלשות ונדנדות אנחנו יכולים לעבור ולהתייחס לפרמטרים הנוספים שיש להכניס אל מערך השיקולים שלנו. בחלק הזה אין חשיבות לסדר בהם הסעיפים מופיעים, אך כן חשוב לבחון את הסעיפים השונים בעת תרכשו מוצרי חצר לילדים.

1- חומר הגלם
אנחנו נמצאים במדינה חמה עד מאוד ולכן חשוב מאוד לשים לב לחומר הגלם ממנו עשויות המגלשות לילדים והנדנדות. אנחנו לא רוצים לרכוש מגלשה העשויה מברזל שתעמוד בשמש ותתפוס חום רב, לכן חשוב לדעת גם את המיקום של המוצר כמו שאמרנו בחלק הקודם כי זה ישפיע על ההבנה של איזה חומר גלם רצוי שנבחר.

2- השימוש הצפוי
לא כל הילדים אוהבים את אותם המתקנים ולכן נסו להתאים את המתקן למה שהילדים שלכם אוהבים. אך מעבר לכך גם הבינו מראש את גודל המתקן שתדרשו לרכוש בהתאם לכמות הילדים שצפויים להשתמש בו.

3- פונקציונליות
יש היום המון מתקנים שמגלמים בתוכם המון אפשרויות משחקיות. נסו לראות אם יש לכם צורך בבחירה במגלשות לילדים ונדנדות או אולי יהיה לכם שימוש מהנה יותר במתקני חצר לילדים. זכרו כי אם כמה שהדבר יכול להיות מפתה, עלינו לבחור את המתקן שהילדים שלנו ישחקו בו ולא זה שאנחנו היינו רוצים לשחק בו אילו היינו ילדים היום.

כחנות צעצועים המתמחה במתקני חצר לילדים ודואגת כבר למעלה מ-40 שנה לספק את הציוד והמשחקים האיכותיים ביותר לתושבי ירושלים והמדינה כולה, אנחנו נשמח עד מאוד לעמוד גם לשרותך בכל שאלה או בכל התלבטות שעלולה לעלות. הצוות המנוסה והמקצועי שלנו יוכל לענות על שאלותיך ולעזור לך וילדך לבחור במתקן המושלם והמהנה ביותר בעבורכם. אז קדימה, צרו איתנו קשר עוד היום כדי שתוכלו להתנדנד לכם בכייף כבר מחר.

שתף:

You may also like

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
המשך קניה
0
לקוחות יקרים, כמה הודעות חשובות:)

משלוחים עד הבית לכל הארץ בעלות 35 ש"ח בלבד (משלוח חינם למזמינים החל מ 500 ש"ח)
אנו משתדלים לעשות הכל כדי לספק לכם את המשלוחים בזמן הקצר ביותר, אך בעקבות מצב החירום יתכנו עיכובים שלא בשליטתנו
חברתנו מרכינה ראש ומשתתפת בצער המשפחות שנפגעו באסון הנורא הזה. ומאחלת לכל המגוייסים לחזור הביתה בשלום.

דילוג לתוכן